Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg fødte for ca 5 uker siden, ble klippet og sydd, dette har grodd fint og ser nå ganske ok ut. Startet opp med knipeøvelser ca to uker etter fødselen, føler jeg er ganske "sterk" der nede egentlig, ingen problemer med urinlekkasje o.l. Klarer å holde "knipet" relativt lenge, med flere repitisjoner. MEN; når jeg er ute og går tur, så kjennes det ut som om noe er i ferd med å falle ut der nede, kan sammenlignes litt med en tampong som ikke er helt på plass. Studerte meg med et speil i morges da jeg sto opp, da så det relativt "lukket" og trangt ut. Altså forholdsvis normalt. Nå etter at jeg kom inn fra turen, tok jeg frem speilet igjen, oh my god.... Var MYE videre og kunne omtrent se rett inn. Hva er dette??? Normalt?? VIL DET ORDNE SEG AV SEG SELV??? Nå sitter jeg å kniper så jeg blir helt støl! Håper noen kan svare meg på dette litt intime spørsmålet...
PrinsessaPåErta Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Bestill en time til 6ukers kontroll hos lege, da tar hun en gu for å se at alt er ok etter fødselen, det gjorde jeg og ble godt beroliget etterpå da alt var i orden.
lillegutt26 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 jeg ble også sydd mye under fødsel..var ubehagelig å gå turer den første tiden. Men nå er det 2 mnd siden og jeg kjenner (nesten) ingenting..men jeg ville ha sjekket hos legen eller på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Skal til undersøkelse hos legen etter 8 uker (er det som av en eller annen grunn er vanlig her). Får time når jeg er på 6 ukers kontroll med småtten. Klarer meg vel til da Takk for svar til dere begge!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 dette tar opp til ett halvt år. bra du kniper, de som gjør det blir nesten trangere enn før:)så ja dette blir fint
teila Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 jeg har d sånn jeg og, når jeg går kjennes det som noe faller ut nesten. er 4 uker siden fødsel, ordentlig ubehagelig. glemmer jo å gjøre øvelser hele tiden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå