ed123♂♂♂ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei! Våknet opp i dag i 12 tiden fullstendig dehydret og vondt i hodet. Sov så dårlig i natt da jeg plages med å ligge med den store magen. Finner ikke en konfrtabel stilling på siden. Det endte derfor med at jeg sov så lenge da jeg først sovnet, at det virker som alt er i ulage. Det bekymrer meg litt at jeg var så dehydrert. Har drukket rikelig nå, men har forsatt vondt i hodet. Er det noen som vet om dette kan påvirke babyen?
ed123♂♂♂ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Fint. Litt mindre bekymret nå. Er så tett i nesen så jeg ligger nok med munnen åpen når jeg sover (lekkert) Man blir jo ganske uttørket av det..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har runder med oppkast forstsatt og har problemer med vått og tørt, men legene er ikke bekymret så lenge jeg klarer å drikke dagen etter...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Blir vant til det, men jeg blir fulgt opp av Rikshospitalet og de vet jo hva de prater om.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå