Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Meg og samboer har bestemt oss for å prøve rundt juletider, men jeg vil gjerne slutte med p-pillene en stund i forveien, for å være sikker på at jeg er kvitt alle "rester" før prøving. Så da lurer jeg på hva dere andre bruker av prevensjon når dere har tatt ut spiral, eller sluttet på pillen??? Jeg må si at jeg har lite lyst til og begynne med kondom igjen=/
DolphinGirl Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Personlig ønsker jeg å benytte kondom og har ingenting mot det, men samboer nekter - så vi må prøve hoppe-av-i-svingen-metoden i perioden før. Den er jo særdeles utrygg, så jeg kommer til å bli ekstremt stresset av det, mens samboer kommer til å ønske at det "går galt" Ellers lurer jeg også på om det finnes noe annet man kan bruke i mellomtiden som ikke tuller med kroppen slik pillen gjør... Det er vel større sjanse for spontanabort hvis ikke alle "rester", som du sier, er ute av kroppen før prøving..
mamma til twins Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg bruker p-ringen og tar ikke den ut før jeg må. Den har ikke så mye hormoner i seg, så tviler på at det vil bli et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå