Spent03.01.08 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er nå i uke 22, mitt 2. svangerskap. Vært sykmeldt 50% i 2 uker nå, men kjenner at det rett og slett ikke fungerer! Har så vondt i bekkenet etter jobb at jeg gråter, mannen min er fortvila, og ikke har jeg overskudd til å ta meg av datteren min..... Redd jeg må kaste inn håndkle og erkjenne at jeg virkelig har prøvd... Ikke lett dette altså, lenge igjen og dagene vil bli lange... Men det går bare ikke! Har forsøkt å snakke med sjefen om mer tilrettelagt arbeid (jobber som sykepleier på en fysisk tung avdeling), men det blir ikke satt inn flere folk, så da blir mine tyngste arbeidsoppgaver lempet over på noen andre! Ikke akkurat populært det heller når det er 2 andre som også er gravide på jobb... Så nå skal jeg ringe å be om sykmelding. Ikke så veldig høy i hatten her jeg sitter! Legesekretærene er kjent for å være en smule frekke også Blir irritert på meg selv for at jeg er så nærtakende nå, var ikke sånn før jeg ble gravid igjen:) Noen som kjenner seg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå