2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 fort....DET LYSER EN GREIE PÅ BILEN MIN, DET ER EN GOLF. det står i heftet som følger med bilen: wenn das symbol (et symbol som en gul sirkel med stråler) aufleuchtet suchen sie bitte einen fachbetrieb auf,um die vorderen bremsbelage (und sicherheitshalber auch die hinteren) ûberprûfen zu lassen. HVA BETYR DETTE? er det noe farlig? skal ut å kjøre nå. Haster...
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Overskriften er som følger: Bremsbelag vorn verschlissen...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Kort sagt, slik jeg forstår det: Du må oppsøke en bilforhandler, tror det mangler bremseveske.
Dotten Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Det må da stå på flere språk i bilheftet ditt??? Uansett om det er bremsevæske som mangler, må du ikke bruke bilen. Du kan da risikerer å miste bremsene helt.....!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Slitt bremsebelegg fremme
Butterfly_Flip Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 jeg har vw polo. jeg har brukerveiledning på norsk... hmmm.... rart at ikke du har det da....
CrazyCat Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Dersom bilen er ny: ring forhandleren Dersom bilen er gammel: ring et verksted. Du må mest sannsynlig skifte bremseveske.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 uuæh...huff. bilen er helt ny også jo. Kjøpte den for en uke siden. Bremseveske...er det alvorlig? Det er en golf 2006 modell.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2007 Det er tyskimport skjønner du.
Gjest ->>- Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Når lyset lyser, oppsøk vennligst fagbedrift for å få sjekka bremsebelegget foran og for sikkerhets skyld også bak.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Virker som det er noe med bremseveska, eller bremsebelgg. Du må snakke med forhandleren slik at det kan kontrolleres.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2007 Herregud..svindyrt dette nå da eller? noen som vet?
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2007 noen andre som kan fortelle meg??
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 Aner ikke om det er dyrt eller ikke. Hvis bilen er ny bør det jo ikke koste deg noe. Men ville ikke kjørt bilen før du har snakket med bilforhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå