Gå til innhold

Guffen oppleveslse hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og tok ny blodprøve i dag for å sjekke Hcg..får endlig svar i morgen.

Hun som tok den (Vikarierende ung dame,litt skjelven og nervøs virker det som) Hun gjorde dette forrige tirsdag:

Drar opp genser-armen,knyter bånd rundt,gnir på blodåren min med en ikke fullt så ren finger,fingeren var vel "ren" men under neglene var det lite vakkert. Stikker sprøyten inn og gjør seg ferdig.

Da jeg gikk tenkte jeg at her var det noe som ikke stemte og ble grublende på dette i bilen på vei hjem. Joda,hun hade ikke vasket med den sprit saken (som lukter så jævli).

Jeg tenkte jaja,hun var vel bare stresset da jeg spurte om hun var vikar etc.

Kom dit i dag.. tenkte overhodet ikke på det som var sist. Tror dere ikke hun gjør det samme igjen? I tillegg til dette, når hun stikker nålen inn gjør hun det på en slik måte at hun lagde stort (større enn vanli) hull så det kom en liten blodsprut (!!).

Eneste jeg hadde å kommentere var "Nå far du slappe av litt da.."

Hjelpes,alle de gangene jeg har tatt blodprøver har de vasket/tørket over med sånn liten innpakket desinfiserende hvit mini-serviett som gjør at man ikke dytter bakterier fra huden og inn i blodåren.

Haha! Skulle vært artig å tittet med mikroskop under neglene hennes..usj. Ble helt stum jeg. Klarte ikke si stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare en ting å si jeg..

"vi er skattebetaler og betaler faktisk for denne tjenesten, vi har rett på god behandling ... gi beskjed... vi er altfor tause når det gjelder slike ting" dermed basta!!!!

:D

Skrevet

Så sant så sant ;)

Skrevet

jeg ville ha sagt at slik gjorde ikke den andre søstera som tok blodprøve.også ville jeg ha sagt hva hun gjorde.og slengt på "blir det like bra resultat når du gjorde det annerledes?"

Skrevet

Håndvask er alfa og omega hos helsepersonell, synd å høre at noen slurver..

Å bruke sprittørk på huden før blodprøvetaking er ikke noen standard, er ikke bestandig man trenger det.

Håper du får en bedre opplevelse ved en senere anledning =)

Skrevet

Ja :)Men jeg sitter og flirer av det for i bunn og grunn syns jeg bare synd på henne. Stakkars jente.. Takke f for at jeg ikke har sprøyteskrekk ,da hadde jeg vel svimt av.

Skrevet

Desinfisering av huden er ikke vanlig alle steder - og det er omdiskutert hvorvidt det hjelper eller gjør vondt verre - så det er nok ingen krise.

Men rene hender / hansker og klipte og stelte negler er jo et must da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...