Gå til innhold

Urolig baby..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Elsker når babyen sparker og snur seg inni magen min, men i dag føler jeg den er litt urolig på en måte.

Vrir og buler masse. Og noen små rare bevegelser..

Var på kontroll i dag tidlig og alt så greit ut med både meg og baby..

Men likevel, synes dette er rart. Nesten så jeg har vondt i magen også.

Føler meg tøyd.

Noen andre som har opplevd lignende?

Jeg er i uke 36.

Må bare si at jeg elsker å kjenne bevegelser.. Ble bare litt urolig i dag uten å kunne sette fingeren på det.. (?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å bli trangt den nede og vegelsene endrer seg.

Var også på kontroll i dag og lurte nettopp på om "denne nye måten å åle seg og vri seg på var normalt". Fikk litt følelsen at den hadde det litt kjeept der inne..

Fikk til svar at bevegelse er bra selv om den er litt urolig og "annerledes". Men jeg er i uke 33 da..

Lykke til.

Skrevet

Ok, takk for svar. Føler også at babyen har det litt kjipt og vil ut. Stakkar :)

Men den kommer vel når den kommer og enn så lenge så får jeg bare satse på at den har det bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...