pusejenta Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei!! Datteren min på 9mnd spiser fortsatt ikke brødskive. Hun klarer å svelge bitene, brekker seg ikke eller noe, men hun spytter de rett og slett ut igjen... Hun spiste de veldig greit de første dagene, men nå er det full stopp, Har varriert med pålegg, så hun har ikke gått lei av pålegget heller liksom.. Alle andre jeg snakker med har barn hvor all mat glir rett ned, så jeg bare lurer på om dette er unormalt? Uansett så har jeg bestemt meg for å vente litt med å prøve igjen nå..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Min eldste spiste lite skive da han var baby og jeg prøvde og prøvde. Fikk det til slutt i ham ved å dyppe bitene i masse fruktpurre, men det ble aldri en slager. Nå blir han snart 5 år og er fortsatt ikke noe særlig glad i brødmat, han velger gjerne heller andre ting, som havregryn med melk, havregrøt, knekkebrød ol fremfor skive. Tror noen rett og slett bare ikke er glad i skiver jeg :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Her går det meste ned...grøt, fruktpure, middag og tran. Men brød svelger hun bare ikke...uansett pålegg eller størrelse på biter. Tygger litt på det, og så kommer det en våt bit ut igjen. Kan jo prøve det med fruktpure på brødet, og se hva som skjer. Hun er forresten 10,5 mnd, og vi har vel brød med brød siden hun var 8 mnd (ikke hver dag da)
pusejenta Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Takk for svar Godt å vite at jeg ikke er helt aleine om å ikke få i snuppa brødskive. Noen ganger kan det føles slik, selv om jeg innerst inne vet at jeg ikke er det.. Greit å dele litt erfaringer med andre innimellom hvertfall. Jeg har prøvd med brødskiver innimellom denne uka også, uten at det har resultert i at hun spiser de.. Nå skal det nevnes at hun er skikkelig matlei om dagen. Får såvidt i henne mat.. Plundrer med alle måltider utenom middagen, den glir rett ned. Men, men går seg vel til etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå