Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei jenter! Jeg føler egentlig jeg hører mest til her inne. Klarer liksom ikke helt slå rot inne i sofaen. Kanskje det er fordi det ikke er så stor aktivitet der inne? Uansett liker jeg meg best her inne... Nå har jeg kommet til 14+4 (etter ul. Er 14+0 etter ikm). Vi tok bilder av magen for første gang i dag! Det begynner jammen å vise såvidt.... hihi, bildet av magen er lagt ut, sammen med et ul-bilde hvor spiren ligger med beina i været, det er fra 12+4. Morsomt å se! Ny ul mandag 3.9, og jeg håper jeg etterhvert klarer å forholde meg fullt og helt til svangerskapet etter det. Jeg føler egentlig ikke at dette er sant enda... 8-) Ønsker dere alle en flott uke, med både positive el-tester og g-tester, husk det er mulig!!! Klem fra meg
Dotten Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Oj så fin liten mage, og ikke minst for en fin liten baby du har der inne. Tjihi... ligger med bena i været ja... He, he. Skal se du får et lite skuddårsbarn du, med termin så nære 29. feb. Ene søstra mi har bursdag til neste år (skuddår).... leeenge siden sist. Fnis... Lykke til, og det er bare koselig at du stikker innom oss her inne.... kjedelig å sitte omtrent alene i sofaen vil jeg tro, men vi kommer etter ...... snart håper jeg
Ine:) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Så fine bilder Dolly! Den lille tassen må være fotografert opp og ned i mente nå! Morsomt å se! Lykke til på ul på mandag! Håper den gjør at du snart kan senke skuldrene skikkelig en gang for alle og bare nyyyyte den gravide magen din. Klem,
Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Hei Dotten! Klart dere snart følger etter! Selv har jeg tilbrakt 1,5 år her inne på over 35, så jeg føler jo det er her jeg bor! 8-) Kikket litt på profilen din. For ei skjønn lita tulle dere har! Blir nok DEN mc-rypa etterhvert hun, ja! ;-) Har en følelse av at det er ei rype inni reiret her og, men det er bare et par uker siden vi begge var skråsikre på at det var en med tut, så det skifter fort... Håper ul om en uke avslører mysteriet! Masse lykke til, jeg håper du snart ruger på ei ny spire!! =)
Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Hei ine:) Ja, veldig morsomt å se det bildet med beina til værs! :-O Jeg håper du for søren snart kommer etter! Gleder meg til resultat om en ukes tid (til helgen??) Satser på at det er din tur nå!!! 8-)
skifer Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 He he,så søtt da,både babyen og magen:) Lykke til videre snuppa:) Klem Skifer
Modesty Blaise Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Dolly; jeg skjønner godt hva du mener. Jeg er mer her enn i sofaen jeg også.... Det er jo også litt kjedeligere med oss gravide. Mer spennende å følge med de som blir gravide:-) Kjempefine bilder:-)
Dolly Duck Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 Hei skifer og Modesty Blaise! Sofaen her inne er like god, og helst bedre, enn inne på moden gravid, heldigvis!! Her inne skjer det jo saker og ting rett som det er, så om det er greit, så fortsetter jeg å bo her en stund til! 8-)
bente69;) Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Halla snuppeluppa:) Blir helt skremt av hvor fort tiden går......synd du hadde positiv test her om dagen. Ja, nå må du nok bare nyte resten av svangerskapet, dette skal gå bra Dolly:) Tvi tvi på mandag. Ja takk, jeg tar gjerne en positiv el-test denne uka...hehe:)))
martine68 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Å så flott mage du har fått. Om ikke mange ukene kjenner du sikkert liv også. Sitter og smiler nå og tenker på hvor deilig det var. Artig ul-bilde av knerten. Spennende å følge utviklingen din Dolly Duck. Må jo følge med på gamle kjente der inne. Fortsett å legg ut ul-bilder og magebilder da. Det er artig å se hvordan dere vokser og trives. Mange klemmer fra
atpåklatt08? Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 fine bilder Dolly Duck- utrolig hvor fort det blir et lite menneske inne i magen:) jeg er også oftere innom her enn i den andre sofaen-i dette forumet er det stadig noe som skjer og stor aktivitet-og ikke minst masse hyggelige folk
Støggelset™ Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Så gøy med magebilder. Håper jeg snart kan vise frem noen selv også, og mange med meg! Lykke til videre Dolly!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå