Gå til innhold

Barnevelsignelse på Frelsesarmeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sted at Frelsesarmeen utfører denne tjensten selv om folk ikke er medlem hos dem.Er det noene som vet om det stemmer?

Hadde jo vært et fantastisk tilbud i så fall, vet ikke om noen andre gjør dette så uforpliktende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velsign ungen din selv da vel!

Skrevet

Jada tøffingen, det gjør jeg hver dag det.Men nå tenker jeg på den sermonien som slekta er så gira på vet du og som gjør oss alle smågal.

Skrevet

Takk skal du ha!

Der stod det jo alt jeg lurte på.Så flott at FA tilbyr en sånn tjeneste.Vi kommer til å kontakte dem og ordne med en sermoni der fordi vi ikke har noen menighetstilhørighet akkurat nå og dåp i statskirken er helt uaktuelt.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hallo

Frelsesarmeen har virkelig et godt tilbud til en fin sermoni for bebisene!!!Anbefales!!

Der har et bedre tilbud enn statskirken for mnsk som f.eks er ikke-troende.Der er det ikke snakk om at barnet blir innmeldt eller noe som helst - ingen forpliktelser.De ønsker kun å være behjelpelig med å velsigne den lille og hjelpe til med sermonien- få en fin ramme rundt.Koselige lokaler har de også.Frelsesarmeen er jo veldig aksepert i samfunnet nå så de fleste familiemedlemmene tror jeg vil akseptere en slik sermoni- troende eller ikke, ateister - eller ikke.

Man kan til og med få en barnevelsignelse på Frelsesarmeen selv om man er medlem i en annen menighet selv.

Måtte bare tipse dere om dette fantastiske tilbudet!Lykke til med en bebisene!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...