pandabjørn Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 til firmaet som eier grusen borten for tomta våres at det er en eldre mann som så går å tar grus han henter grusen i trillebåra og det har han gjort 7-8 ganger etter at vi flytta inn i nyhuset 7 mai ! i går sa det stopp for meg da jeg så han hadde med barnebarnet sitt for å hente grus 2 ganger...jeg tok å kjørte meg en tur for å se hvor han bodde hen slik at jeg kunne si til firmaet hva han heter og hvilken adresse han har.. mannen jeg snakket med i tlf takka så mye for at jeg sa ifra han skulle ta kontakt med mannen sa han... hadde dette skjedd 2 ganger så hadde jeg ikke brydd meg men når han har gjort det 7-8 ganger som jeg har sett så synes jeg det er litt drøyt å bare hente grus og ikke betale... noen av dere kommer kanskje til å si at jeg ikke skal bry meg, men jeg klarer ikke å ikke bry meg når det har skjedd så mange ganger...
Mumiluvu Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 wohoo s@nder og Linnea fighting crime!! neida,syns det er bra du sa ifra
pandabjørn Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 hehe jeg liker ikke å "sladre" men synes dette har gått litt langt bare... fint at du var enig med meg da )
Hilsen Aud Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg kommer sikkert til å bli sånn teit, innblandende nabokjerring som ingen liker, he he, for jeg sier også i fra når jeg ser lignende ting. Til en viss grad mener jeg at vi har et ansvar i lokalsamfunnet. Hvis ingen sier i fra om sånne ting kan det på sikt bli et samfunn der alle kan gjøre whatever uten at noen bryr seg.... Mange steder ser man jo tendensen allerede, folk går rett forbi noen som trenger hjelp - bare fordi man liksom bare skal bry seg om sitt eget og ikke blande seg i andres ting. (satt litt på spissen da, men....) Jeg irriterte meg lenge over noen som gikk og tok avisa til naboen, leste den, og slengte den tilbake på matta senere på dagen. Først ville jeg ikke blande meg, for tenk om de hadde en avtale om det? Spurte til slutt naboen, og nei - de hadde ingen slik avtale og han ble glad for å få info om hva som skjedde. Kan også legge til at jeg blir vanvittig irritert når jeg ser foreldre som lar barna spise smågodt fra godtehyllene, elelr plukke jordbær og druer fra fruktdisken. Lik han som tok med seg barnebarnet for å "stjele" grus, hva lærer man barna?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå