ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Vi får sønnen våres i oktober,lurer da..Er det tida for å begynne med ulltøy??Ullbody,og ullbukse???Hvor mange av hver trenger jeg?? Rimelig blank jeg:0) Takk for alle som svarer;0)
prøvekluten+3små Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jeg har kjøpt noen ullbodyer som jeg tenker å bruke på natta til den,samt et sett i krinkelull fra janus som jeg ska bruke i vognposen...får og i oktober..hvor mange du trenger er jo vanskeli å si sånn på forhånd da..kommer jo an på om du ska bruke kun ullbodys eller om du ska ha andre i tillegg..men jevnt over..jeg ville hatt MANGE bodys om jeg var deg..jeg hadde en skikkelig gulper sist..hadde ellom 20 og 30 bodys,og likevel gikk vaskemaskin nesten av hengslene;o)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ull er genialt, kan brukes både sommer som vinter. Venter selv i september og vi har kjøpt som vi skal begynne å bruke allerede da. På nøstebarn har de mye fint, de gir deg også masse gode tips:) www.nostebarn.no
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 nøstebarn er skrekkelig dyrt da..jeg hadde gått for janus
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 jeg har janus (prinsesseull) og Tom og Trine (kjempe gode klær, kjøpt på sparkjop.no) Ull er genialt! Bruker det mye på jenta vår på 1,5år, og kommer til å gjøre det samme til babyen ...og ja, hadde gulper jeg også... kan nesten ikke få for mye bodyer i skuffen ;-s
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Okay!! Genialt!! Er så GLA for at jeg kan hoppe inn her på BIM om jeg lurer på no jeg assa!! Får alltid mange flotte svar:):) TUSEN TAKK da må jeg ut å handle litt ull undertøy til baby;) Selger de sånt på Hm,lindex og reflex eller??
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 har kjøpt mitt på sportmann.no sparkjop.no åsså litt på cubus o.l TROR og mener det er billigst på nett
prøvekluten+3små Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 coop obs har slikt da..det var salg på ullbodyene nå
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 hm har ull body og bukse til en rimelig penge, og god kvalitet vi venter barn i okt/nov og har kjøpt inn en del bodyer både derfra, og andre steder (rudo bl.a) ull er varmergulrende, om babyen blir for varm tar ulla til seg fuktigheten, i motsetning til bomull som bare forblir fuktig.
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Anbefaler også ull den den lille. Når det gjelder antall så har jeg selv kjøpt fire ullbodyer. Sist gang kjøpte jeg mange bodyer, men i bomull siden jeg fikk på sommeren. Jeg hadde også fått anbefalt å ha ett lager pga gulping. Jeg fikk en jente som aldri gulpet. Jeg hadde derfor alt for mye klær, og byttet klær for å få brukt alt, og ikke fordi det var skittent. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke ha så mye. Det er fort gjort å kjøpe mer dersom det skulle bli behov for det.
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 men dere kjøper bare vanlig ull undertøy? Har fått tips om sånne bodyer som er vevd med bomull innerst, kjennes fantastisk deilige ut, men herregud så dyre..................
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Jeg har brukt begge deler til jenta mi. Ei venninne kunne bare bruke de som er dobbeltvevd med bomull innerst, da datteren hennes reagerte med kløe da hun fikk ull direkte mot kroppen.
Gjest mor75 Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Ull er supert! Fikk førstemann i midten av november og brukte nesten bare ullbodyer. Kan være lurt å ha noen å bytte på. En ting er gulping, men bæsj er an annen ting. I begynnelsen er den så tynnflytende at med det samme du legger barnet på stellebordet så tyter bæsjen opp og griser til bodyen. Så det kan også være lurt med en body som har en farge som ikke er veldig lys, det er nemlig vasnkelig å få vekk flekkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå