Luna** Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Litt ekkelt, men men... Konsistens? Når mistet dere den?? Tror min gikk tidligere i dag... Var iallefall tykkere enn utflod...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 veldig individuelt det der.. min går litt og litt som blank slim, etter jeg ble strippet kom det mye akkurat som snørr på en måte.. Utflod er jo hvit så.. Men det er oxo vanlig å få mer utflod på slutten av svangerskapet.. men noen får slim med blodstråder osv,, akkurat som en liten klump, noen merker ikke noe til slimproppen i det hele tatt.. Er du langt på vei da?
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 ser at du har termin 31.okt, dette er over 2mnd til... Viss du mener at proppen gjikk i dag, må du ringe føden! Proppen til mamma gjikk 8 uker før termin og ble innlagt... broren min ble født noen få dager senere. MEN det er helt vanlig å ha mer utflod nå på slutten...
Luna** Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 takk for svar har forandret litt konsistens. men er sikker tikke proppen håper jeg.... iallefall etter å ha lest innlegg her og ellers på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå