Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Avd jeg jobba på ble lagt ned når jeg gikk ut i permisjon.. Fikk ny jobb et annet sted.. Neste torsdag er min permisjon ferdig, og jeg skal da tilbake til denne nye jobben.. Saken er at jeg har søkt på 4 jobber som jeg får svar på et par uker etter permisjonen er over.. Hvis jeg får sagt opp før 6.september så slipper jeg oppsigelsestiden siden det er ny jobb.. MEN jeg får jo ikke svar på disse jobbene før det... Er utrolig kjipt å begynne på det nye sted, bli lært opp o.l bare for å være der de 3 mnd oppsigelsestid... Hva hadde dere gjort?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 er akuratt i samme båt.....og aner heller ikke hva jeg skal gjøra.
Butterfly_Flip Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Da ville jeg kansje ha søkt om en mnd permisjon eller noe. vet ikke åssen det hedde blitt da med tanke på oppsigelse tid... Ville undersøkt det ivertfall
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Har ikke mulighet til en mnd uten lønn... Det klarer vi bare ikke..
Kamomille Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 hva er alternativet ditt da? hvis du ikke ønsker å ta permisjon uten lønn, må du jo nesten bare møte på jobb.....
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Spurte nettopp ei venninne hva hu gjorde da hu var i samme situasjon. Hu hadde "fantegått" Dvs at hu jobba i den jobben hu hadde men så til sjefen der at i morgen kommer jeg ikke mer. Og begynte i ny jobb. Kunne virkelig tenkt meg å gjort det samme da grunnen for at jeg skal slutte der er pga drapstrusler og div fra en veldig ustabil kunde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå