EnJente_m_EnJente Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg brukte idag for første gang Finish Maskinrengjøring ! HERREGUD så skinnende ren maskinen ble, ser ut som ny inni ! Jeg sjekket hvordan den så ut før jeg satte den igang med rengjøringsmiddelet, og den vasker IKKE seg selv når man setter på vanlig vask ! Anbefales
Honningmelon Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Da får vi gå til innkjøp av slik, for jeg tror det trengs.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 bruker den innimellom selv, den er fantasitko :-)
愛 siusiu 龍 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 JA IKKE SANT!! den er bare suuuper! bruker den jeg også)
ღtili35ღ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Får man kjøpt det i dagligvare butikker eller?
EnUndreneMor Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 det ghjorde jeg oxo på lørdag.. supert:) skulle gjort det mye før:) hehe
LINDA*** Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Hehe... For det første trodde jeg du hadde funnet en oppvaskmaskin som satte INN alt som var skittent, vasket det og så satte det i skaper og skuffer der det skulle. Helt av seg selv.. Men NEIDA!! Det var visst ikke sååå enkelt;) Menne, jeg får gå til innkjøp av vidundermiddelet da:) Lenge leve husmorlivet!
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Lenge leve husmorlivet ja:) Jeg tror jeg bør gå til innkjøp av dette jeg også, for jeg har aldri vasket den så lenge vi har hatt den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå