Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hun er jammen meg blitt stor, tiden går så fort husker den dagen hun ble født som om det var i går. ja jeg sitter å ser på babybildene hennes nå.
Dotten Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Oj. Stooor jente Gratulerer så masse med dagen til 8-åringen din Kos dere med kaker og alt som hører til!!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ja vi skal kose oss. gleder meg til hun kommer hjemm fra skolen og får gaven sin. hun har ønsket seg dette lenge.
Dotten Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hun er nok minst like spent tenker jeg He, he. Kos dere!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 oooooooooo ja en som har prøvd å få oss til å røpe hva hun får. med spørsmål som. - kan jeg leke med det? - er det mykt? - kan det koses med? må jeg ha ansvarfor det? - kan jeg bruke det til ......? - kan det vaskes. hvordan vaskes det? kan jeg bære det? kan jeg ha det med på skolen og vise frem. osv.. ganske morsomt å høre påhenne.
Dotten Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 He, he. Men siden hun har ønsket seg dette lenge, blir hun nok kjempeglad og fornøyd
Mille** Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer med dagen til snuppa di. Ja, de blir fort store, det er sikkert å visst. )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye med dagen:) Det er en fin dag å ha bursdag på : snuppa mi er 2 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå