daydreamer Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg er gravid!!! Har lest mye her inne, men ikke deltatt så aktivt med innlegg osv. Men denne lille gladhistorien må jeg bare dele med dere! Vi har vært aktive prøvere siden desember 06 og pga uregelmessig syklus har jeg tempet hver mnd for å finne el, men spiren uteble og mensen kom hver mnd. I sommer la vi hele prosjektet på hylla og bare koste oss og tenkte på alt annet.. første mnd etter ferien hadde jeg heller ikke tempet og ante ikke når jeg hadde el. Men vi koste oss og hadde jevnlig sex. Forrige helg var vi bortreist og jeg begynte og føle meg litt småkvalm og hadde veldig veldig ømme bryster.. hadde da gått rundt sånn i en drøy uke og var sikker på at mensen skulle komme. Men siden mensen uteble tok jeg en test forrige helg midt i shoppingen i denne storbyen og jammen lyste det ikke opp et stort klart kryss allerede etter noen sekunder.... helt ufattelig!!!!!!! Hadde nesten gitt opp håpet og det er jo helt utrolig at det klaffer den mnd man har lagt det litt på is.... :-) Var hos legen min på tordag og tok gyn.undersøkelse, blodprøver osv... er 5 uker på vei i dag og bortsett fra og være litt trøtt er jeg i fin fin form. Har ikke fortalt venner og familie noe ennå, da vi synes det er litt tidlig!!!! Stå på jenter, det vil klaffe for alle!!!!!
Nivea30 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye! Herlig følelse, ikke sant? Her har vi prøvd et par mnd kortere enn dere, men bortsett fra det var det ganske likt med tullete sykluser. Ikke fant jeg el heller. Men gravid det ble jeg likevel, fikk positiv test igår! Jeg håper det oppmuntrer de andre her inne, til slutt så klaffer det!
daydreamer Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye til deg også!! Ja, det er en ufattelig og fortsatt ganske så uvirkelig følselse må jeg si.. jeg klarer faktisk ikke helt å ta helv av heller, da jeg bare er 5 uker på vei og vet at at mye er usikkert frem til den magiske 3 mnd grensen... Hva med deg??
2 nøster Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Grattis til dere begge!!!! Hurra hurra, så morro. Ønsker lykke til på ferden! Stort smil fra Meg!
Lillegull og spiren Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:) TAKK FOR AT DU FORTSATT GIR MEG HÅP;)
kattungen Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Så gøy!!! Gratulerer og lykke til med voksende mage:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå