Fia tobarnsmor Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hvordan la dere opp dåps/ nevnefesten? Hadde dere sanger? Taler? Trenger litt tips til gangen i festen, da det er en evighet siden jeg var i dåp selv...
MammantilKaja Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vi hadde ikke sanger og taler, for jeg ville ikke ha det så "stivt". Sto oppreist v bordet og ønsket alle velkommen og sa litt da uten at jg vil kalle d tale. Så spiste vi og prata sammen og kosa oss, spørs kansje hvor mange dere er også da. Vi var 18stk + unger på et langbord. Vanskeligere å få prata m alle hvis d er mange...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Vi valgte bort både dåp og navnefest, men har jo vært i en del...... Synst sangene blir like pinlige hver gang. Er jo bare noe mumling - om du ikke har en sangglad familie da. Jeg synst det er finest når man leser et dikt eller leser et vers av en barnesang. Kjempeflott er det også når foreldrene tar med babyalbumet. Ikke alle som har sett og kjenner babyen like godt - da er bilder flotte å få med seg. Noen foreldre ber også gjestene skrive en hilsen til dåpsbarnet i slike bøker. Har ikke vært ikke vært i en dåp hvor det var direkte taler, bare hvor det ble ønsket velkommen til bords.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå