Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Et jævla møkkavær her....så nå har jeg ringt min snille pappa og spurt ham pent om han har noe ved til meg...det er kjølig her..og vi har ikke rukket å ordne med varmepumpe ennå. Så kveld skal det fyres til den store gullmedalje...fyr ovnen, varm kakao og hjemmebakt brød...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Herregud, skriv ett positivt innlegg da? Du syter helt vanvittig mye!!
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Hallo..dette ER kranglesida..har du lest teksten som står øvers her mehe??? Så litt får folk jaggu tåle av utbrudd! Jeg kan syte, kjefte og gnåle så mye jeg ortker om vær, at gubben er borte på jobb osv osv...nå har jeg jo holdt kjeft i flere uke her..og kommet med lite negativt...men nå som høsten står for tur får dere regne med at jeg fyrer av noen salver jevnig. Så pell deg på et annet forum hvis du ikke tåler det, eller la være å lese mine innlegg!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Samma møkka her ugla, regner, surt og kaldt........
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Men ugla, bor ikke du nordpå? Da har dere vel hatt BRA VÆR I HELE SOMMER, SÅ INGEN GRUNN TIL Å KLAGE NÅ ETTER BARE NOEN FÅ DAGER MED LITT REGN!
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Nei..jeg bor på nordvestlandet..og vi har had dårlig sommer hele Juli og august takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå