Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe å ha eller? Er veldig kravstor til ULL. Bruker mest Devold. Men lurer på å kjøpe dette til barna på 10 mnd og 4 år. Buksa ser jo ut som den kan brukes som en joggebukse, sikkert god å ha i barnehagen.

Passer str 1 - 2 år på en unge som bruker str 74 og 80?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal visst være veldig bra. Selger det få flere bra nettsider også..og andre butikker!

Skrevet

Ja, jeg liker den ulla. Tom og Trine fungerer også fint.

Skrevet

Janus er veldig alright, supermyk og god ull.

De selger det på fru lyng og slike butikker også, så det er ikke noe crap.

Skrevet

janus er veldig OK. Billigere å kjøpe det på coop enn på f.eks fru lyng eller babyshop

Skrevet

De regnbuesettene er utsolgt mange steder, og tilbudet gjaldt bare i forrige uke. Men de har da janus som de selger som en og en del.

Skrevet

har dem på butikken her. Barer lurer på kvaliteten sånn i forhold til f eks devold som er veldig bra.

Hadde en strømpebukse fra janus i fjor som var tynn og nuppete etter et par gangers bruk.

Tom og Trine er jeg heller ikke fornøyd med så om det er i samme klasse så kjøper jeg det ikke:)

Skrevet

Jeg har alltid brukt Janus til mitt lille gull og har vært fornøyd med det. Noen av plaggene har nuppet seg litt (særlig strømpebuksene) - men alt i alt er jeg fremdeles fornøyd.

Vanligvis selges Janus i str 60 - 70 - 80 - 90 - 100 - osv, men tilbudspakken til de minste er 1 - 2 år. Den er litt stor til gutten min som bruker 80 i bukser og 86 i bodyer.

Buksa er vid og god og super til all slags bruk. Selv liker jeg veldig godt de hele dressene. Jeg har tenkt å ha en slik under parkdressen når det blir kaldt. Med hel dress slipper du glipen mellom bukse og genser.

Skrevet

selges denne pakken på alle coop butikker? og hvor mye koster den?

Skrevet

Det var et tilbud forrige uke. 299 for bukse, genser og sokker (samt en kosebamse).

Coop Obs selger masse Janus ull hele sesongen og ligger en del lavere i pris enn andre butikker.

Skrevet

æsj at jeg ikke fikk med meg det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...