Gå til innhold

nav -ang søknadspapirene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte bare på om en får bekreftelse fra nav om at de har mottatt søknadspapirene om fødselspenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får brev fra de når saken er ferdigbehandlet

Skrevet

Jeg fikk svar på søknaden min bare, at alt var i orden og at foreldrepenger er innvilget, og de brukte kun 9 dager på å behandle den..

Skrevet

ville fulgt opp litt.. min erfaring har vært følgende..søkte for 3-4uker siden, pga ferieavvikling var ikke saken lagt som hastesak og når jeg ringte forrige uke manglet de fortsatt inntektsopplysninger fra begge jobbene mine og kunne dermed ikke behandle saken enda. Ringte og purret på lønnskontorene som nå har meldt inn og så tenkte jeg å kontakte nav igjen ut i uka for å se hva som skjer. Fikk beskjed om at de sendte brev når saken var ferdig men av erfaring så er etaten ganske seig så ville heller ringt en gang for mye ennf for lite ;D

Skrevet

Takk for svar. da ringer jeg snarest:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...