Propellmamma til 2 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Skal i konfirmasjon til nevøen min og er så usikker på hva som er vanlig å gi nå i dag. Vi har tenkt på å gi 1000 kr, men vil jo ikke være de kjipe som gir så lite... :-p Noen som vet hvor lang en konfirmasjon pleier å være i kirka? Vet ikke hvordan jeg skal klare å sitte der på harde benker med bekkenløsningen min.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Syntes 1000; er passe jeg.. :-) Angående harde kirkebenker, tar du bare med deg en pute under armen.. :-)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Konfirmasjon tar lang nok tid på harde benker ja. Ville funnet meg en diskre plass, hvor jeg kunne tatt meg en tur ut....uten at alle behøvde å se det. 1000,- høres bra ut ) De fleste ønsker å gi mye, men en bør se ut ifra hvor mye penger en har også. Vi tjener ikke mye, så vi ga 1000,- til våre nevøer tidligere i år.
Erisa* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 1000 kr er da vel ikke lite! Tror nok at 500 hadde vært greit også, det er i alle fall ikke mer enn det jeg bruker å gi til mine kusiner/nevøer... Konfirmasjonsgudstjenesten varer vel ca en time. Kan være lurt om du setter deg nært en av sidene, slik at du kan spasere litt underveis. Det går nok helt fint, i alle fall hvis du unngår "klikk-klakk"-sko:)
Propellmamma til 2 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 OK, takk dere! da satser jeg på at det blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå