Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

piss regner, kaldt, kjeder meg.......................!

Skrevet

piss regner, kaldt, kjeder meg.......................!

Skrevet

Bra det ikke er bare hos meg da. Samma til ugla også, men vet ikke om hun kjeder seg da.......MØKK;MØKK;MØKK

Skrevet

Jeg har hatt en topp dag ute på jobben i regnet jeg, kosa oss og hoppa i søledammene, blitt så våt at vi kunne henge ongene opp til tørk! Etter at jeg begynte å jobbe i bhg, synes jeg alle årstider har sin sjarm, så er det så godt å komme hjem etter å ha fått så mye frisk luft, og på vinteren får en med seg de usle timene med sol, deilig=0) Bra for psyke og humør er det og!

Skrevet

Lite å rope hurra for her for å si det sånn..men vi var ute en stund før middagen..så frisk luft har vi fått alle sammen her. Men jeg er SUUUUUR i dag...drittsur.. Hadde gleda meg til at mannen skulle komme hjem...og så får han ekspresstur til helvettes sandnessjøen :-( BLÆH!!! Dvs at når han kommer hjem igjen så har han vært borte en uke..pluss mesteparten av uka før det igjen...Grrrr....

Skrevet

Men han ofrer vel alll denne jobbingen for at dere alle skal få det bedre vel?

Skrevet

Klarer oss uten de pengene..men de kommer jo godt med også siden vi skal pusse opp..dvs jo mer han jobber..jo mer får vi gjort her... Så jeg er sur..men ikke sur på ham...hvis du skjønner meg rett. Hadde håpt å ha ham hjemme en dag eller to før han måtte reise igjen.og så skjer det at han faktisk ikke kan komme innom igjen pga at de har fått en eksprestur..en last det haster å få nordover.

Er sur..men er i grunn ikke sur på noen..bare omstendighetene :-(

Vet han blir endel borte..men håper at han blir å se mello turene i det minste.. Nå måtte han være i stananger i helga ( de hadde fri da)..pga at de fikk tur nedover til helg,,.,og det er værst tenkelig..pluss at han fikk lang tur rett etter helg..firma tar ikke hensyn til hvor gutta får fri alltid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...