Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 nå har ho holdt på i hele natt så e måtte reise hjem fra skolen, pga e var for sliten.. å ho er fortsatt våken.. kan det være hikking eller? det er akkurat som spark. men e vet ikke jeg. er 22
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg kan prøve å svare deg jeg!=) Så det litt frustrerte innlegget ditt lenger oppe, så nå tør jeg ikke annet! Hehe! (Nei da, jeg bare tuller!) Han lille i magen min har noen sånne dager han også... Driver på hele natta og nesten hele dagen...(Er i uke 23) Er vel sånn som hos oss. Noen dager har vi mye mer energi enn ellers!=) Men hvis hun holder på non-stop, vet jeg sannelig ikke hva det kan være... Det har aldri skjedd meg, men så har ikke jeg så mye erfaring heller da... Du kan jo kanskje ringe på føden, så får du høre hva de sier!?=) Lykke til i allefall!=)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ring jordmor/lege, ta henne med og spør om råd!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 MENTE, dra til lege/jm og spør om råd
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 åååå....har ikke vært inne tidligere, jeg hadde det ofte sånn i graviditet nr 1, det var jenta som hikket...hun hikket så utrolig mye, hver dag helt til hun ble født, og det var skikkelig slitsomt da hun begynte å bli stor, akkurat som om jeg selv gikk og hikket hele tiden og man vet hvor sliten man kan bli av det. har aldri spurt noen om hvorfor, regnet med det bare var normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå