Gå til innhold

vekselsvis hard og "slapp" mage? hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen min har oppført seg litt rart i dag... har vært hard og spretten i det ene øyeblikket, så blir den myk igjen... så rart! spesielt langt nede, over skambeinet på en måte... har ikke kjent babyen i dag heller, er helt stille der inne... liker det ikke jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, dette var litt spesielt! For akkurat slik har jeg det også i dag! Er 19+3 i dag. Syns det er litt ubehagelig, og ble litt redd først, men mamma sier at det sannsynligvis bare er kynnere. Så det får vi vel tåle.

Jeg har bare kjent ett lite spark, vanligvis bruker det å være masse aktivitet om morgenen når jeg sitter på forelesning. Kanskje hun også lurer på hva som skjer?

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

er 20+1 jeg... kjente et par svake dunk i morges bare når jeg lå og kjente etter, de siste dagene har babyen vært ganske aktiv når jeg har lagt meg, så blir jo litt bekymret!:) det er nesten så jeg kan kjenne at magen blir "slapp" igjen, er så rart! det kan jo godt være kynnere da, har jo egentlig ikke peiling jeg da;) magen dirret i morgess når jeg våknet da, men syns egentlig det var for langt oppe til å være babyen... nei, dette blir jeg ikke klok på! bra vi er flere med samme problem, hehe;)

Skrevet

Du får ringe til jordmoren din hvis du blir for bekymra. Jeg tenker å jgøre det når kontoret hennes åpner igjen etter lunch. Greit å bare få en bekreftelse på at det ikke er farlig:)

Skrevet

Sånn har jeg det hver dag jeg. Ikke noe å bekymre seg over tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...