Piipii Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Lillegutt har alltid vært veldig rolig på dagen, men i dag er han veldig urolig. Han vil ha pupp heletiden, spsier i ca 5 maks 10 min så vil han ikke ha mer. Virker som hanikke gidder å suge mer. Sånn var det i natt også(våkner stort sett bare en gang per natt, men i dag har han våknet tre) Da han våknet første gangen klokken 4.30 var ikke puppene sånn steinharde som vanlig, og han var ikke helt tilfredstilt når han var ferdig, så da våknet han igjen klokken 6 og kokken 7.30 og ville ha mer. Som sagt så sover han veldig godt på dagen og jeg vekker han hver 3.time for å få han til å spise, men i dag har han vært så urolig og nesten ikke ville sovet. Syns også puppene virker slappe/myke, så lurer på om jeg kansje mister melka.. Har lest at man liksom ikke bare gjør det sånn utenvidere, men har også hørt om flere som har gjort det når babyen er blitt sånn to uker. Skjønner ikke hvorfor han er så misfornøyd i dag. Blir veldig glad for svar.
Piipii Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Glemte å skrive at han er to uker
Verdens lykkligste mamma Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde det også slik for en stund siden- tror det er veldig viktig at du legger han til brystet annenhver time, uansett om han ikke sier fra om dette selv. Han har sikkert økedager, dvs at han ikke får nok melk pga han trenger mer enn tidligere. For at det skal bli nok slik han blir fornøyd legger du han til oftere. Man mister melka om man stresser, men den er der......ammingen er ikke så lett som man tror.... Lykke til-håper det ordner seg;)
Blomman Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Han prøver helt sikkert øke - det kan vare fra noen timer til dager les på ammehjelpen.no - helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå