Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å sende en pm til deg men fikk beksjed om at det ikk evar mulig.

Har bare tenkt en del på dere og valget dere står ovenfor, og lurer på hvordan det går med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg.

Skrevet

Hei!!

Jo,hva kan eg si...det går veldig opp og ned! har vert på sykehuset igjen idag...fått en god del mer informasjon og slik ang hjertefeilen,og om barnets prognoser etter fødselen og for framtiden!

Det ser ikkje noe bra ut egentlig....Daniel vil nok aldri få et liv med god livskvalitet! Dersom han overlever den 1. operajonen ( kommer nok en del store operasjoner etter den første...) har han 50 % sjanse for å overleve,men det er bare 25 % sjanse for at han får et tilnærmet normalt liv. Disse pasientene har mye vondt,må gjennom mange operasjoner,og er veldig mye syke. De vil orke veldig lite fysisk, da han bare har et hjertekammer....pluss at Daniel mangler en fot i tillegg vil det vertfall være vanskelig for han å få et normalt liv. Det som er igjen på den venstre foten hans er så kort at det mest sannsynlig ikkje er nok til å feste proteser på....han vil ha d bedre uten proteser!!

Eg har tatt fostervannsprøve idag for å utelukke kromosonfeil,men de va nesten 95 % sikre på at d ikkje var noe fare for d!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...