Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jeg og sambo har diskuterrt litt med dette og vite jønnet på barnet. han vil at vi skal vite det, mens jeg syns at det er noe man skal få vite når barnet er kommet han har ei datter på 3 år, og når hu skulle komme hviste de at det var ei jente.. så jeg føler at han overkjører meg litt. siden at d var så utrolg greit og vite det sisst så vil han det nå også hva skal jeg si??
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hvis dere er uenig, så ber dere jordmor om å skrive svaret på en lapp og legge det i en konvolutt. Da kan dere velge om kun han får vite det, eller om dere bestemmer dere for å vite det begge to. Da får dere det som dere ønsker begge to. Ikke sikkert at de ser kjønnet på UL da, ingen garanti der nei.
Propellmamma til 2 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hvis ikke du vil vite det, så skal du ikke vite det, synes jeg :-) Vi visste det ikke forrige gang og synes det var en herlig overraskelse å få se den velskapte jenta vår ved fødsel. Denne gangen skulle vi heller ikke vite det, men vi så så tydelig selv at det var en gutt at vi måtte bare spørre om vi så riktig. Denne gangen har det vært veldig greit å vite det fordi det har gjort det lettere for datteren vår å forholde seg til det. Vi snakker om han ved navn og hun vet at hun skal få en lillebror.
Mumiluvu Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 faren med at bare typen skal vite dette er jo at han sier det til familie å venner hva som ligger å spirer.kjett å få vite det før hvis du ikke vil.si nei.det er du som ruger på babyn
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar.. ja vi får bare prøve og bli enige.. jeg skal ikke vite d uansett.. men selfølgelig skal jeg ikke nekte ham og vite det hvis han absolutt vil. jeg må bare komme med litt kriterier først da
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Vi ville vite men så det ikke da jeg gikk med lillegutt, tror vi skal vite det hvis de ser det når vi skal på UL. Men jeg tror dere får bli enige om dette. Er spennende og ikke vite noe også da.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg gikk rundt og var bombesikker på at jeg ventet en jente. Inntill jeg kom på UL - og det var tig som stakk ut som ikke levnet tvil om at dette slett ikke var noen jente. Er i ettertid glad for at jeg fant det ut. Var så sikker på dette med at det skulle bli jente at hadde vært i sjokk over å treffe min egen sønn om jeg ikke hadde blitt "advart" før han kom ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå