maiiane Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 nå har ho holdt på i hele natt så e måtte reise hjem fra skolen, pga e var for sliten.. å ho er fortsatt våken.. kan det være hikking eller? det er akkurat som spark. men e vet ikke jeg. er 22
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 uff da.. hørtes ikke fullt så morro ut,men har faktisk hørt om fler babyer som holder mammaen våken på natta..vet ikke hva det kan være-kanksje hun bare liker å plage deg ?! uff nei.. ønsker deg lykke til,og håper du får sove i natt =)
Beibi2014:) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hei hei! Jeg nyter sparkene, selv om det er rett i blæren og jeg skvetter litt. For da vet jeg at barnet mitt har det bra og er aktiv. Jeg våkner også flere ganger om nettene enten fordi jeg må tisse eller spark. Går rundt litt småsliten hele tiden.Har funnet ut at det er lov med en liten blund midt på dagen. Er du beskymret for noe snakk med jordmor eller lege. Lykke til.
Anette med nr 3 i magen Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 om du drikker mye søt drikke så kan babyen bli meget aktiv , ( vet av erfaring ) men vet at min baby sparket mye når jeg skulle sove spesielt om kvelden og natten , anner ikke om dette hjalp stort men det var da et svar
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 hehe..må le nå.. det er ikke jeg som er HI selv om jeg svarer med anonym
Leirha Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg husker svært godt da jeg gikk gravid med førstemann for 10 år siden at han sparkket i et! Hele tiden!! Natt som dag, så jeg lurte alvorlig på om han hadde noen form for søvnforstyrrelser. Hadde et friår fra skolen, heldigvis, for jeg ble faktisk ganske så sliten. Det var så mye liv at jeg lurte på om noe var galt, men fikk bare beskjed om at da var det helst motsatt, man kjente lite liv. Gutten min er frisk og sunn og alt det der.. Men han har ADHD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå