Kanutte og prinsen Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har egentlig vært veldig lite plaget med det, så har ikke tatt noe før nå.. I dag er det imidlertid ganske irriterende, og kommer stadig. Finnes det noe ikke-medikamentelt man typisk har i huset? Synes jeg har hørt noe om at melkeprodukter kan hjelpe... eller var det omvendt?
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 ett glass melk med potetmel. jeg spiser love hearts..det funker for meg+at det er kjempe godt:-)
Kanutte og prinsen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 melk med potetmel hørtes litt skummelt ut... men love-hearts hørtes myyye mer ut som min greie =) Tror det skal prøves først i alle fall - hehe Takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ble anbefalt CLUB SODA (Schweppes). Den funker kjempebra. Smaker som Farris, og tar en slurk eller to når de sure oppstøtene kommer. Selv på natten har jeg en ved senga!
1mor Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 det å tygge mandler funka for meg, og så anbefaler man å avslutte alle måltid med eit glass melk:) kan og prøve å spise agurk:) for å unngå sure oppstøt er det lurt å holde seg unna alt med kullsyre,salt/sterk/sur mat eller godteri og paprika. nokon seier og at alkoholfri øl skal hjelpe mot både halsbrann og sure oppstøt. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå