Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Sitter å venter på EL- men hvor blir den av???? Blir så utålmodig!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Gjør jeg no feil? Det tar ganske lang tid før resultatet vises på EL- testen!
Veslesnuppa Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hvilket slag bruker du? Jeg har bestilt slike billige på nettet,og man skal vel få svaret ganske raskt?....... Det er vel slik at hvis den viser to streker så er egget i ferd med å løsne? Har ikke prøvd de enda jeg:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Har Clear blue digital test. Hvor på nettet har du bestilt de testene?
Veslesnuppa Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Gå inn på billige-teste.dk Det er et dansk firma.Billige og sjappe til å levere varene.Rett i postassen:)
Nivea30 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Når på døgnet tester du? Jeg hadde også store problemer med å finne el. Testet alltid morgen og ettermiddag, men fant den aldri. Eneste gangen jeg fikk positiv test var faktisk sent på kvelden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå