Alenemor til 2prinsesser Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 ja d fikk vi her i april eller noe rundt der Majorstuaklinnikken har startet her i bergen Gå inn på www.majorstuaklinikken.no så står d tlf nr og sånn der
elimor Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 De har privar på Majorstuaklinikken (http://www.majorstuaklinikken.no/bergen/index.html). Men de har også muligheter for 3D ultralyd på KK. Jeg fikk se det da jeg var på ordinær UL på KK i juli, men jeg syntes det var morsommere å se de vanlige 2D UL-bildene, siden de viste bevegelsene...
Erisa* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi hadde bestilt 3D på majorstuaklinikken i uke 27, det koster 1200 kroner. Men siden vi fikk se 3D på ordinær ul også, vurderer vi å avbestille timen. har ikke bestemt oss helt enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå