Tuppamor Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 med å ta med seg den lille ut å trille når man har termin oktober/november?
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 til barnet er kommet..hihihihhi man kan ta barnet ut og trille med en gang..men er det da veldig surt og kaldt så er det vel unødvendig...kle barnet godt så har det ikke noen fare...
BabyV Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hørte en tommelfingerregel på dette engang: tror det var at visst det var mer enn 10 minus ute så bør man ikke ta med en nyfødt ut i lengre tid. Da er det bedre å vente på varmere vær eller til ungen er litt større. Men jeg har jo ingen formening om hvor stor ungen bør være før man kan ta h*n med ut i 10 minus. Så mulig regelen min ikke hjalp noe særlig :-)
Tuppamor Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Ja, er jo en fordel at han er født ja. Er bare litt ivrig på å komme meg ut med vogna og trille når han endelig kommer. Har vært sykmeldt siden 20 juni og begynner å bli lei av å ikke kunne bevege meg utenfor døra. Så da hadde jeg håpet at det ikke tok så lang tid til jeg kunne ha med meg gutten ut. Begynner å bli litt rastløs og har veldig lyst til å trimme litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå