"husmor"med lille Nora Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 fikk beskjed om å ikke gjøre noe som helst. bare ligge resten av svangerskapet... magen har ikke vokst på snart 2 mnd.. er 29 cm.. har vært på ul sist uke og jentami har vekst avvik på 15%. skal tilbake på ul neste mandag... så nå ligger eg på sofaen og depper.. har bare sløvet i 3 mnd og skal sløve resten.. ingen husvask eller henge opp klær- men fikk lov å sette på manskin med klær men sambo må henge opp... måtte bare få ut litt frustrasjon... Blodtrykk, urin og blod% er fin.
puusii Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 huff..høres kjipt ut.. jeg har blitt sendt på kontroll en gang tidligere i sommer fordi magen vokste så lite, å jeg la ikke noe på meg..fikk beskjed om at alt var normalt, avvik på 7% sa de.. magen har vokst litt mer nå, men ikke mye, forrige uke målte jordmor, og da lå jeg nesten under kurven på skjema..så skal tilbake på fredag, og hvis det er liten vekst fra forrige gang må jeg på ny ul.. er spent..
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 off. er såå kjipt! er kjempe lei av alt dette.. men har jm sagt noe til deg om hva som kommer til å skje vist ikke magen din vokser mer? eg har glemt å spør om dette.. hmm.
puusii Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 nei, hun har ikke sagt noe om det..har bare sagt at de må ta ny ul å måle, å sjekke om hun får nok næring, se på morkake og navlestreng.. skjønner godt at du er lei.. man blir jo så bekymret...får håpe alt er i orden, at hun kanskje bare er lita rett å slett.. kjenner du mye liv?
Minigull07/11 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Stakkars deg.. Var på kontroll for to uker siden og fikk vite at min mage heller ikke hadde vokt på tre uker... Alt annet var ok... Legen sendte meg på UL og fant ut at jenta ligger på tvers og at det var derfor magen ikke hadde vokst riktig... Måtte på ny kontroll forrige uke, da hadde det plutselig stabilisert seg! Hihi.. Men jeg er fortsatt liten... Håper hode er på vei ned! Ønsker deg lykke til... Kos deg på sofaen med såpene! haha..
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 ja kjenner liv, men er mest på kveldene.. du da? mye spark hos deg? når har du termin=?
puusii Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 så bra, mye liv er alltid godt tegn iallefall mye liv hos meg og, er det som beroliger meg, mest på kveldene her å. har termin 19. sept..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå