L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 er i dag 36+0 og gikk på vekta i mårrest. Fant da ut at jeg har gått opp 2 kg på UNDER en uke. I går måtte jeg ta av meg ringene for fingrene er så hovne. Hva er det som skjer?? Har da lagt på meg 12 kg ALLEREDE:( SNUFS... Er dette normalt? Har nemlig hatt en jevn vektøkning helt til nå...
*1+1=2 små* Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 kan jo være vann da?! Har hørt at om man har plutselige vannansamligner bør man ringe legen/jordmor.... Synes ikke du har lagt på deg så mye jeg da....er i 28. uke og har lagt på meg 10 kg...*sukk*
Bea har snart 4 barn? Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 høres jo veldig ut som vatn da...... 12 kg er no ingenting å jamre over det.... helt notmalt og om du er beg å samle vann så går det fort opp no og så renner det elver av beina dine etter fødsel , altså veldig fort av igjen.
*Lenn* :-)) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Helt sikkert pga vann i kroppen. Har det akkurat på samme måten nå. Er 32 uker i morgen og har fått væske i kroppen siste uka, pluss noen kilo ekstra. Vann i kroppen er ikke noe farlig, så lenge blodtrykket ditt er fint og urinen er uten protein. Har snakket med både lege og jordmor om dette. Hvis du får sterk hodepine eller føler deg dårlig med smerter i magen, bør du sjekke blodtrykket pga fare for svangerskapsforgiftning. Men vann i kroppen er kjempevanlig altså
Mumiluvu Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 seriøst ingenting å bekymre deg over LOVE. jeg la på meg 30 kg på mitt første svangerskap og det var helt normalt sa jordmora.
Pampers123 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jepps.. normalt det.Er nok vann vil jeg tro. Gikk opp 4 kg på 4 dager i sist svangerskap.. hehe!Så ut som en potet i ansiktet jeg
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 heeeeeeeeeeeelt normalt,ikke tenk på vekten! Jeg veide 57 kg da jeg ble på vei,var oppi 72 og er nå nede igjen. Kan ikke skjønne hvor de kiloene la seg for man kunne ikke se at jeg var gravid hverken bakfra,eller forfra med stoor jakke på. Fikk litt rompe da! Den savner jeg..skinny bitch :/
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 så bra å høre:) Ble nesten litt bekymret her... Vet jo liksom ikke hva som er normalt siden jeg aldri har vært gravid før... har ikke hatt hodepine i dag, men hadde sterk hodepine i helga flere dager... Skal ta det opp med jm på torsdag:)
-spent- Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Det er helt normalt. Du har nok litt vann i kroppen ettersom du har hovnet opp. Dette er også helt vanlig. Jeg selv la på meg 17 kg, og mistet alt med en gang etter fødsel omtrent. Hadde veldig mye vann.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2007 ok skal prøve å ikke fokusere for mye på vekten, men blir litt redd på også... I helga hadde jeg som sagt vondt i hodet, men i dag mest på den ene siden over øyet... Skal bli godt å få sjekket BT og urin, litt redd det kan være svangerskaps forgiftn. Drikker ca 2,5 liter vann pr dag og unngår salt sånn ellers, men hjelper ikke:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå