nr2eprins Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ble dårlig før helga(influensa) Endte opp på legev. Lørdag, og får beskjed om at jeg også har bronkitt. Lurte på om det skulle behandles, men nei, det var ikke behøvelig. Skulle heller komme tilbake om jeg ble verre. Nå har jeg hostet og hostet. Er full av slim som jeg ikke klarer å få opp. Er helt av øverst i magen, og junior protesterer.... Jordmor anbefalte meg nytt besøk hos lege, og det er samme dama jeg var hos på lørdag... Ja,ja så får vi se hva hun sier idag da.
elinmamma Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Har du bronkitt skal du vel ha antibiotika, hvertfall noe skikkelig hostesaft. Har du baby i magen? Fikk hvertfall cosylan da jeg var høygravid med lillesøster her. Hostet til jeg spydde, så legen var ikke i tvil.
nr2eprins Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Hun mente det ikke var behov for å behandle det. Ble anbefalt å drikke masse vann, ev. ta dampbad. Er vel det en kaller høygravid ja, 3 uker igjen nå.
elinmamma Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Næmmen kjære du... Skal du slite deg helt ut før fødselen da? Bruk jordmors ord for hva de er verdt! Jeg fikk cosylan 3. el 4. januar og snuppa kom 19. januar. Tror ikke hun tok skade av at jeg fikk hostesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå