tine_t Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har nettopp startet på allmennlærerutdanning og planlegger nå å få nr tre. Vi har da tenkt at pappaen skal være hjemme. Lurer på om det er noen her som har gjort dette og som kan svare på noen sp.mål? Lurer litt på om dere slet med dårlig samvittighet ( tror pappaen klarer dette fint, men babyen blir jo bare 6 uker når jeg starter på skolen igjen) lurer også litt på hvordan dere gjorde det med amming og evt. andre praktiske ting....
Kamomille Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jeg ahr gjort det, og det gikk helt knirkefritt!!! Vi bodde ikke så veldig langt unna skolen, så noen ganger kom far og barn innom skolen så jeg kunne amme. Ellers ammet jeg morgen og ettermiddag + pumpet meg på dagen. Som student hadde jeg jo det relativt fritt, med kortere dager innimellom og mulighet til å være litt mer sammen med far og barn enn jeg ellers ville ha kunnet dersom jeg var i jobb! Enkelte dager hadde jeg heller ikke forelesning......
tine_t Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Tusen takk for svar. Litt mange tanker som dukker opp når vi bestemte oss for å prøve på ein til i studietida,men eg regner med at det går greit så lenge ein er innstilt på det. Godt å høre at det er noen som syntest at det gjekk greit. Regner med vi får litt komentarer på å gjøre dette men, men
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ja, vi gjorde det. Fikk en del kommentarer på dette ja. Men jeg syns det passet oss utmerket begge to. Fikk tid til å være sammen med både pappaen og babyen de dagene jeg ikke hadde skole. Og vi har nå hatt en tre mnds.sommerferie sammen, det hadde vært umulig om begge eller en av oss var i jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå