Gå til innhold

Lar dere de små få leke med papir.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt syns det er kjempegøy å rive i stykker papir. Jeg lar han ikke gjøre det til vanlig, men av og til får han tak i avisa. Og det er gøy. Jeg får liksom litt vondt inni meg når jeg går å tar fra han ting som han liker og tutle med. Så jeg prøver meg på bytteleken, men det hender han blir sint hvis jeg tar fra han ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...snupp har lest avisa og se og hør fra hun var bitteliten, på sin egen spesielle lese/rive-måte. ;o)

Skrevet

Da frøkena vår var omkring 6-7 mnd. og utover, syntes hun papir var stor stas. Når hun fikk pakker av noen slag, lot jeg henne alltid få leke med papiret. For det fenget mye mer enn innholdet i pakken :o) Men, det er jo ingen andre enn du selv som kan bestemme om han skal få leke med papir eller ikke. Det er jo også greit å ha et øye i nakken i tilfelle munnen pakkes full av papir.

Skrevet

Jeg redd for at han svelger papir jeg. gubben sa han har svelgt en lite papirbitt en gang. Åsså tenker jeg på trykksvarta.....

Skrevet

Hvor gammel er junior da??

Jeg tror ikke litt trykksverte i seg selv er så farlig. Hør med helsesøster, hun burde kansje ha en formening om dette

Skrevet

Jeg lar har leke med det så lenge jeg er rundt han og kan se at han ikke spiser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...