Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 her regulerte gutten det selv....da han var rundt året. ville rett og slett ikke ha mere. eneste grøten han spiser nå er risengrynsgrøt og hjemmelaget havregrøt en gang i blant
Nit@™ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Gutten min er 19 mnd og får grøt av og til enda. Rett og slett fordi jeg synes det er et greit måltid. Spesielt hvis han er syk vil han ofte ha grøt i stede for brød.
Mårud Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 hva ga du han istedenfor grøt da han var 1 år?
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 elste slutta ett par mnd etter at ho fylt 2 år. mens mellomst var rundt ett år knapt nok det. Hun var så gla i brød at det ville hun mye heller ha. Yngste soiser forsatt og er 14 mnd.
<3 Legoland <3 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 27 år og er ikke sluttet enda.. Elsker risengrynsgrøt og rømmegrøt :-D :-D
Blue Lady Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Her var det bom stopp da han var 15 mnd. Frem til da hadde han to grøtmåltider om dagen, plutselig en dag ville han ikke ha
Honningmelon Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Eldstemann spiste grøt leeenge. Håper minsta gjør det også.
elinmamma Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Eldstejenta spiste babygrøt lenge. Da hun ikke ville ha mer, gikk hun over til havregrøt (laget av havregryn og vann/melk). Minsta kuttet tidligere, men er nå like glad i havregrøt som storesøster. La dem bestemme selv. Om de heller vil ha brød, kan de vel få det, om de er glade i grøt, er det jo mye bra næring i barnegrøtene...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Karen vår skal få så lenge han vil ha. Får stort sett alltid grøt til kvelds, da føler jeg meg tryggere på at han er skikkelig mett. Han kan være litt småspist når det kommer til brødskive. Så det får han gjerne til frokost og lunsj:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå