Gå til innhold

dere som er sykemeldt..hva er grunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg begynner å slite med formen for tiden. blir innmari sliten for ingen ting, og er veldig irritabel på jobb. Mye av grunnen er nok at jeg er på 2 uka alene med veldig mye å gjøre, uten noen som helt form for avlastning. (har feks hatt "jobbende lunsj" hver dag de siste 2 ukene). og idag ser det i tilleg til at det blir hvertfall 1 time overtid for å få tatt igjen ting som jeg har liggende som jeg ikke har fått tatt..

Hva burde jeg gjøre? hva er dere andre sykemeldt for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt fordi jeg er svimmel og holder på å svime av på jobbn, står hele tiden på jobb og kan ikke sitte.. jeg jobber halvt nå, men tenkte å prøve meg på fullt igjen til uken. har ikke jobba fullt på 4mnd.. var mye kvalm i førsten.

Syns du skal sykemelde deg hvis du blir så sliten, man skal jo ha et liv ved siden av også..

Skrevet

jeg har fått bekkenløsning og er derfor blitt sykemeldt. Men begynner på behandling denne uken så håper jeg kan begynne og jobbe litt igjen snart.

Skrevet

Jeg er sykemeldt nå, på andre uken, men vil nok tilbake i jobb ganske snart. Ble sykemeldt pga. smerter i mage/rygg. Legen fant ikke heelt ut hva det kom av, men i og med at det gjorde såpass vondt at jeg for det meste gikk krokbøyd, var det vanskelig å sende meg på jobb siden jeg jobber i bhg. og ikke akkurat er mye til hjelp når jeg kroker meg rundt om kring :) Men nå håper jeg på at helsen tillater at jeg begynner på`an igjen snart, for jeg blir så rastløs av å gå hjemme så lenge - tiden går såååå sakte. Men hvis man føler at man trenger et avbrekk, så er det helt sikkert lurt å følge kroppen sin og gjøre nettopp det. Jeg synes det har vært godt å kunne slappe ordentlig av noen dager, sove ut litt, og bare det å ha muligheten til å legge meg ned dersom jeg føler for det, er deilig. Så hør på kroppen din - en glad og frisk mamma, gir en fornøyd bebis.

Skrevet

Har fått bekkenløsning, så jeg har blitt 100% sykmeldt!

Litt godt for da kan jeg ta ting i mitt eget tempo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...