Gå til innhold

Angelica.... for pokker....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke grå pels for svarte!!!! Jeg er en tro kopi av Sean Connery 1963 mod:-)

Må skrive anonym her for at ingen skal kjenne meg igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.............det private bilde du sendte meg sist viste Rosa med en anelse grå striper.. Må signere anonym jeg også da=))

Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om.

Skrevet

Nei da ikke mobbing, noen ganger trenge visse sannheten for å kunne klare å gå videre og som sagt .....grå striper vennen=))

Skrevet

Kjære lille vennen............pst caps lock igjen.

Grå striper har ikke noe med alder å gjøre, men latskap. he he he Så nusselig så............

Skrevet

Fake-HI lenger opp her... GIDDER DU??????????? Skjerp deg!!

 

HI for helvette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...