Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke grå pels for svarte!!!! Jeg er en tro kopi av Sean Connery 1963 mod:-) Må skrive anonym her for at ingen skal kjenne meg igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 He he.............det private bilde du sendte meg sist viste Rosa med en anelse grå striper.. Må signere anonym jeg også da=))
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Nei da ikke mobbing, noen ganger trenge visse sannheten for å kunne klare å gå videre og som sagt .....grå striper vennen=))
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Kjære lille vennen............pst caps lock igjen. Grå striper har ikke noe med alder å gjøre, men latskap. he he he Så nusselig så............
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Fake-HI lenger opp her... GIDDER DU??????????? Skjerp deg!! HI for helvette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå