2 nøster Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Nå er jeg ikke gravid (men prøver), men jeg tenker mye på hvordan det blir på jobben hvis jeg er så heldig å bli det. Jeg jobber 5-skift, dvs bla nattjobbing og springskift. I min avd er det bare fysisk tunge løft, stå-jobbing og mye repetativt - sliter på både rygg og armer. Jeg har ikke så veldig lyst å sykemelde meg når den dagen kommer, men vil ikke ta noen sjanser heller..Kanskje jeg bare er FOR trofast mot jobben? Så har det vært en del skriverier i avisene ang nattjobbing er farlig for gravide. Er det bare blåst opp av media eller ligger det en del sannhet i dette? Er det noen som har noe tanker rundt dette?? Eller gode råd?? På forhånd takk
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg jobber på bo og servise senter som nattevakt .. når jeg ble gravid ble jeg sykemeldt med en gang de første ukene.. frem til uke 12 .. da er jo faren for å miste veldig redusert.. så begynte jeg å jobbe litt mer men er nå sykelmeldt igjen.. har to mnd igjen av svangerskapet. tror nok man skal ta det litt alvorlig dette det er bevist at det er flere sa til de som jobber nattskift. lykke til
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg jobbet 75% natt frem til uke 30 nå..da måtte jeg gi meg..men tro meg du kjenner raskt om du klarer nattarbeidet eller ikke..den tid den sorg sier jeg:)
2 nøster Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Takk jenter! note to self: slutt å bekymre seg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå