Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ser det er mange her som har hatt problemer i forhold til barnevogn på fly. Er det virkelig slik at barnevogner ofte blir skadet - og at det ikke er noen forsikring som dekker det? Ikke hvis man har egen reiseforsikring heller? Det kan da umulig stemme! Blir litt stressa her nå, da vi kommer til å reise endel frem og tilbake det første året og er helt avhengig av fly (er ingen andre alternativer). Og er jo absolutt avhengig av vogn også... hm....
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vi har ofte fått barnevogn ødelagt på innenlandsruter. Flyselskapet dekker den delen som er ødelagt. Må som regel krangle og styre en stund først..... Blir kalesjen ødelagt får du ny kalesje. Har du en farge som har gått ut, dekker de ikke opp for å få matchende farge på hele vognen. De er også veldig opptatt av å få den fikset billigst mulig selvfølgelig.
prøvekluten+3små Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hm...venninna mi fikk nettopp si vogn ødelagt av flyet..hun fikk helt ny vogn hu uten særlig mye om og men..fikk bare beskjed om å sende kvitteringa til flyselskapet,og to dager etter sto pengene på kontoen hennes
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi også kommer til å reise en del, siden vi bor å østlandet, mens jeg har familien min i bergen. Vi har fått en vogn brukt, og den tar vi med oss over fjellet, og lar den stå der sånn at vi alltid har en vogn når vi er der, og slipper det med å sende "den fine vognen" (den som vi har kjøpt selv) frem og tilbake hele tiden. Du kan jo kjøpe en billig og brukt på finn eller på loppis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå