Liljefjes Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg skulle hatt mensen i forigårs, men å stedet har jeg bare hatt noen bittebittesmå blødninger og ingen menssmerter. Føler meg i grunnen litt gravid og! Løp forventningsfull og kjøpte en test - men den var negativ! Ble litt skuffa nå, vi prøver på å få to tette (jenta er 10 mnd) og jeg ammer mye ennå. Vi er nemlig ikke de mest fruktbare! Men hva skjer med mensen? Går det an å miste den igjen? (er ikke tynn) Kan testen være feil? Hvor lenge bør jeg vente på å ta en ny?
Prish Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Positiv test er alltid positiv mens negativ test kan også være positiv. Jeg hadde ventet et par dager for å så tatt ny test. Hvis jeg fortsatt ikke fikk mensen og testen var like negativ + at man føler seg gravid, er vel legen neste alternativ.
d",)~^~^~ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Så lenge du har fått tilbake mensen er du vel fruktbar selv om du ammer? Og mensen mister du ikke sånn helt plutselig når den først er kommet tilbake :-) Enten så er en bare litt sen, det hender jo av og til, ellers så er du gravid. Kjøp en ny test og ta den om noen dager og da på morgenurin siden den er mest konsentrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå