haater husarbeid Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 I dag er skatten min ett år og vi flytter over til dere. Hei til alle gamle kjente og hei til alle nye bekjentskaper For dere som ikke kjenner oss, så har Benjamin et sjelden syndrom som heter Poland syndrom, det innebærer at han mangler høyre brystmuskel og at hans høyre hånd er underutviklet (les: mye kortere enn den andre) og misdannet. Han skal opereres i hånden rundt ett og et halvt års alder. Nå har han akkurat startet i bhg. Han har en storebror som snart er fem år.
miracles Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 hei og velkommen skal dere være!!! jeg har ei lita tuppe på ett og et halvt år, og en liten spire i magen:o) har sett nicket ditt mye på skravle;o)
haater husarbeid Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye med spire ) Kjekt med noen kjente, men jeg har hatt meg en "dibbepause" et par mnd nå, synes at det ble litt vel mye pes og krangling her inne.
miracles Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 sant det har vært litt så som så med stemningen her inne... kjekt å lunne veksle litt mellom dib og bim da for min del:o) syns stemningen har lettet litt nå, så vi får håpe det holder!!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hei og gratulere så mye med Benjamin:o) Har ei tulle på 17 mnd og ei tulle på 4,5 år. Velkommen forresten:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå