Gå til innhold

Lite liv??

hagbarta.no 7-fødeklar!c

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det og har drøftet det med jordmor?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare at aktiviteten til beybisen varierer fra dag til dag slik den gjør med oss voksne...

de har utviklet et søvnmønster nå og da kan det være at de sover MYE ene dagen mens mindre andre dagen...

men hvis du er bekymret bør du ringe legen din :-) så slipper du å lure.

Prøv å drikke masse kaldt med sukker i!! Dette får min i gang hvis jeg syns det er lenge siden jeg har kjent noe :-)

Skrevet

Snakket med jordmor om dette et par ganger, fordi jeg syns det varierer så noen ganger. Hun sa at de må få lov til å slappe av inni mellom de også, og at så lenge man kjenner liv hver dag, så er det helt fint.

Skrevet

Takk for svar :-)

Min kan være rolig i dagevis nemlig,bare et lite pirk nå og da,ingen ordentlig sparking.Kanskje dette fokuset fortiden på å telle sparkene som gjør meg mer oppmerksom på det.blir mer urolig jo mer man tenker på det..:-)

Må ta å dytte skikkelig på ungen.vugge hele magen frem og tilbake slik jordmødrene gjør,da kan det ta 5 min,såå våkner hun og da kan hun holde det gående en time,får nesten dårlig samvittighet for at jeg vekket henne.Kanskje hun bare er en veldig rolig unge.

Har time til jordmor imorgen da..

Skrevet

ok..leser så mye rart også vet du,en her inne hadde så kort navlesor og barnet hadde den i tillegg rundt halsn så da ble det vanskelig for baby å røre seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...