Gå til innhold

SHOPPING I SVERIGE! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vogn. Og bil sete: maxi cosi, isofix. Seng og grindseng i sverige tenkte jeg....! Går ut i fra at det er litt billigere der??

Vet noen om noen bra butikker der jeg burde dra innom?

Bor i Oslo...hvis det har betydning for hvor i sverige dere tenker.

Takk for hjelp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyshop (tror det er det den heter) ligger på markedet på svinesund... helt innert omtrent. er litt billigere der, men ikke kjempe mye

Skrevet

babyproffsen og happyland...!! Ligger i svinesund - nordby.

pass på hvis du kjøper seng at du er obs på at det er forskjellig sengemål i Sverige og Norge.. Slik at madrass og sånt passer...

God shoppings!!

Skrevet

genialt. Gleeeeeeeeder meg til shoppings. Må passe på å kjøpe madrass til sengen i sverige og da..hehe. Takk for tips :-)

Skrevet

ja madrass og tisselaken, vanlig laken ++

vi fant madrass i sverige som hadde norsk mål for vi hadde kjøpt senga før vi dro dit..

Ellers var butikkene myyye større med maaaasse fint :-) Var der i timesvis! Endte opp med vogn, madrass,dyne, ullpose til vogn, badeting og tang, saueskinn + masse småting.... :-)

Skrevet

tuller du...steike...tror jeg må ha med fullt visa kort..hehe. Nå gleder jeg meg ennå mer.........:-)

Skrevet

Da tar du turen til Happyland på svinesund. Babyproffsen på nordby er nok mye dyrere ja...

Si fra til selger om du vil ha svenske(EU mål) eller norske mål på sengetøy/madrasser etc. De selger begge deler.

Vi kjøpte bilstol, stellekommode (kommer ikke flatpakket, tar stor plass) vogge, lekegrind, gravidebelte, lammeskinn, mammaklær til halv pris, bæresele, brystpumpe m tilbehør, tåte, bamse som baby kan ligge på på gulvet, babytøy, mye til halv pris:) Vogn ville vi ha emmaljunga, det er bare katjes i strømstad som har. men de har mange BRA originale vognmerker på happyland. stellevesker, poser etc er billigere enn andre steder, selve vognene er også billigere, men vi la oss ikke opp i prisene på det, da vi ikke skulle ha. Men feksp stellekommoden: 1690 skr. Noe tilnærmet på barnasHus nkr2890.- Ta deg en harrytur med god samvittighet. Og blir det dyrere enn engangssummen man har lov å ta over grensen, be om å få summen delt i to når du drar kortet:) Null problemo:)

Skrevet

Ja jeg kan anbefale happyland på svinesund ikkekjør til nordby er mye dyrere der,det er sikkert,jeg bor i Fredrikstad og er ofte å handler på svinesund jeg drar ikke til nordby når det gjelder ting til babyeb,kjøpte alt der når jeg ventet mitt forrige barn oxo å spartet tusenvis av kroner...

Så ta turen til HappyLand ha en fin handel...

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

var happyland jeg og mente forresten:-) vi kjøpte babybjørn bæresele og en sengekant sist vi var der. var på ferie, så ikke så god plass i bilen til alt annet jeg hadde lyst på:-)

Skrevet

Var selv på happyland( Billigst!!) og baby shop i Svinesund, samt kattis baby shop i Størmstad(eneste i nærheten som hadde emmaljunga).

Fant selv seng på happyland, og bilstol på baby shop. Mange av samme merkene som hjemme, bare billigere ja.:)

Sparte ganske mange tusen på en shoppingtur over grensa og kom hjem med full bil!:)

Kos dere på shopping!!!

Skrevet

Var det mye billigere med emmaljungavogn i Strømstad enn i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...