Gå til innhold

SHOPPING I SVERIGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vogn. Og bil sete: maxi cosi, isofix. Seng og grindseng i sverige tenkte jeg....! Går ut i fra at det er litt billigere der??

Vet noen om noen bra butikker der jeg burde dra innom?

Bor i Oslo...hvis det har betydning for hvor i sverige dere tenker.

Takk for hjelp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beginners på Överby senteret i Trollhättan! Der handlet vi vogn. De som jobber der er utrolig flinke! Og de har masse fine babyting!=)

Skrevet

skriver under på happyland jeg!

Skrevet

Jeg skal også handle på Happyland på Svinesund.

Skrevet

happyland på svinesund, babyproffsen på nordby oxo er det en som jeg ikke husker hva heter på vei inn til strømstad..

Skrevet

Svart maxi cosi får du på barnas hus til 999,- ved å vise barnas hus reklamen i et bam-blad....600,- kr spart der...

Skrevet

Vet de har vært utsolgt for maxicosi seter på happyland , vi kjøpte istedet Brio Primo med isofix base , de hadde kampanjetilbud så tror vi betalte ca 1200 svkr med alt. Er veldig fornøyd med setet!

Kan anbefale Happyland ja....

Skrevet

jupps skriver under på Happyland jeg og. Kjempebra service og veldig fine priser (kjøpte vogn i sommer)

Skrevet

Bell: Hvilket Bam blad var dette? Bam Gravid som man får hos legen? Jeg rydda opp i bladhaugen min for et par dager siden og kastet dette bladet. Men hvis det er gravidbladet går jeg gjerne ut i søppeldunken og graver det fram igjen, 600 kr er jo litt penger..

Skrevet

er det sant. Hva er et Bam blad? Er det barnas hus reklame i det bladet uansett? Hvor får jeg fatt i det?

Gjelder det bare sveriges barnas hus eller i norge og?

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mega tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...