babyprincess Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Skal kjøpe vogn. Og bil sete: maxi cosi, isofix. Seng og grindseng i sverige tenkte jeg....! Går ut i fra at det er litt billigere der?? Vet noen om noen bra butikker der jeg burde dra innom? Bor i Oslo...hvis det har betydning for hvor i sverige dere tenker. Takk for hjelp:-)
Niem og Patrick Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Beginners på Överby senteret i Trollhättan! Der handlet vi vogn. De som jobber der er utrolig flinke! Og de har masse fine babyting!=)
lotta72 har fått Anders Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg skal også handle på Happyland på Svinesund.
DællaSiiiin<3 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 happyland på svinesund, babyproffsen på nordby oxo er det en som jeg ikke husker hva heter på vei inn til strømstad..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Svart maxi cosi får du på barnas hus til 999,- ved å vise barnas hus reklamen i et bam-blad....600,- kr spart der...
Mazza** Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Vet de har vært utsolgt for maxicosi seter på happyland , vi kjøpte istedet Brio Primo med isofix base , de hadde kampanjetilbud så tror vi betalte ca 1200 svkr med alt. Er veldig fornøyd med setet! Kan anbefale Happyland ja....
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 jupps skriver under på Happyland jeg og. Kjempebra service og veldig fine priser (kjøpte vogn i sommer)
2. gutten har kommet Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Bell: Hvilket Bam blad var dette? Bam Gravid som man får hos legen? Jeg rydda opp i bladhaugen min for et par dager siden og kastet dette bladet. Men hvis det er gravidbladet går jeg gjerne ut i søppeldunken og graver det fram igjen, 600 kr er jo litt penger..
babyprincess Skrevet 28. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2007 er det sant. Hva er et Bam blad? Er det barnas hus reklame i det bladet uansett? Hvor får jeg fatt i det? Gjelder det bare sveriges barnas hus eller i norge og? Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for mega tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå