marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Mathea sovnet i går ca kl. 21. Hun våknet kl 2 og jeg ga henne smokken og hun sov videre. Kl 5 våknet hun igjen og ville ha smokken og fikk den. Dette er noe hun har begynt med nå i det siste. Før så har hun sovet hele natten. Men hun er ikke sulten da, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 8.30 våknet hun for mat og sovnet ved puppen, så da lot jeg henne sove for da tenkte jeg at da kunne mor sove litt til Jeg våknet 10.30 og listet meg ut og Mathea sover enda og nå er klokka 11. Litt av et sovehjerte Dette førte jo til at vi faktisk forsov oss til trilletur i dag, men men vi får ta det igjen senere. Det har vært en hektisk helg for både meg og Mathea, så da trengte vi nok denne ekstra sovestunden.
Tussi og Maja Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Wow! Det må jeg si er flink jente! Slike netter/morgener må bare mor utnytte!
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Nå har hun våknet og klokka ble 11.20. Utrolig. Mor fikk spist lang frokost og kost seg før frøkna våknet. Uvant
Solstråle72 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jammen må jeg si hun har et godt sovehjertet. Tenker det var deilig å sove lenge for mor også. :-) Som du sier trenger en slike sovestunder av og til. Man blir liksom ikke bortskjemt med å få sove leeeenge om morgenen lenger! Tobias sov også litt "frempå" i dag, han våknet 9.30.
Två små trollungar Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Og jeg som syntes at Amanda sov leeenge idag. Helt til kl. 07, mot normale kl 06... Det er bare å gratulere!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Litt av en morgen :-) Du får bare nyte de så legne de varer. Livet er i forandring hele tiden nå og hvem vet hva som lurer rundt neste hjørne. Angående det å våkne på natten så har Mia også begynt med det. Hun har jo sovet natten igjennom siden hun var 2-3 mnd så det er veldig uvant. Hun trenger bare smokk da, eller vann. Jeg har lest at de kan gå inn i en periode med litt frykt for at vi ikke er der, og de våkner og er redde, da trenger de bare trøst og å vite at vi er der. Så kommer også fremmedfrykten snikende og kan vare i noen måneder. Tjohei det kan bli moro ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Så deilig morgen da!! Ikke misunnelig jeg...neeeida hehe
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hei, Så flott at mor fikk kost seg litt og sovet litt lenge. Det er utrolig deilig når det skjer. Bare å nyte det de få dagene det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå