Gå til innhold

Hvilke ammeinnlegg syns dere er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg bare brukt ull, men nå ser det ut som jeg har bra med melk og det renner jo bare rett igjennom dem. De er nok mest for isolasjon regner jeg med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker natusan - billig og bra. Avent er også bra, men dyrere. Chicco liker jeg ikke...

Skrevet

Brukt ull jeg også, men er fort at det lekker rett igjennom. Kjøper derfor chicco sine på apotek 1. Skal ikke si de er verken bedre eller verre enn noen andre, for jeg har bare prøvd de. Fungerer for meg :)

Skrevet

Nå bruker jeg ull ytterst og vanlige papirinnlegg innerst som jeg bytter ut når de blir våte. Da jeg hadde såre brystvorter var ammeinnlegg i hydrpgel supre - de helet de såre brystvortene mine på null komma niks! :o)

Skrevet

Coop sine var best synes jeg. De e rogså billige. Ta evt ull utenpå om det er for kaldt/mna er disponert for brystbetennelse:)

Skrevet

Jeg synes chicco sine er best, de absorberer mye og lekker ikke. Men er dyre, så de bruker jeg bare om natten. Natusan om dagen, evt med ull utenpå. Har aldri brukt ullinnlegg alene.

Forresten - disse vaskbare ammeinnleggene fra Emma Jane fikk jeg anbefalt på det høyeste i en undertøysbutikk. Laget av gortex og lekker ikke etc. Jaha... Dårligste kjøpet jeg har gjort i hvert fall! De sitter ikke på plass i bh'en og lekker som en sil.

Skrevet

noen på apoteket, tror de heter Medela

Skrevet

Har brukt Chicco sine, er det merket jeg er absolutt mest fornøyd med. Når det var litt kjøligere brukte jeg ullinnlegg utenpå dem igjen, da det er lett for å få sopp hvis man bruker bare ull innerst.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Chicco! Bruker ullinnlegg utenpå dem igjen da, for varmen sin del - men den plasten bak dem gjør jo at man så og si aldri opplever lekkasje :)

Skrevet

Chicco ammeinnlegg fra apoteket, uten tvil!

Skrevet

Jeg synes Chicco sine er mest behagelige å ha på, men må bruke ull i tillegg ellers blir jeg våt igjennom.

Skrevet

Chicco. Uten tvil!! De absorberer veldig godt og klistrer ikke. Har chicco innerst og ull utenpå der.

Skrevet

Chicco sine, det er de beste jeg har prøvd. Og jeg tror jeg har prøvd nesten alle merker.

Skrevet

Bruker både Chicco og Avent sine, fornøyd meg begge to! Også har jeg ullinnlegg i tillegg.

Skrevet

Jeg har prøvd natusan og coop sine innlegg. Natusan sine er ikke bra. De klistrer seg fast i brystvorten og lekker. Er veldig fornøyd med coopen sine innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...